Dit is ons team en daar zijn we trots op! Samen zorgen we elke dag niet alleen dat jij als klant tevreden bent maar ook voor een goede werksfeer. Beiden zijn erg belangrijk want een goede werksfeer zorgt voor een tevreden klant.
Hi! Mijn naam is Selina, geboren en getogen in 1990 in Rijssen waar werken mij met de paplepel is ingegoten omdat mijn ouders een eigen autobedrijf hadden. Ik ben sinds 2016 getrouwd met Jan en heb samen met hem 2 kids Jan en Scott. Ook in mijn vrije uren ben ik creatief: ik knutsel, schilder, klei, maak sieraden en nailart op mijn eigen nagels. Mijn familie en vrienden omschrijven mij als een gezelligheidsdier en verzorgend (niet gek dat ik ooit in de zorg begon.)
Selina
Als jonge meid begon ik in 2005 aan een opleiding voor in de zorg, rolde vanuit stages direct door naar een baan in een verzorgingshuis maar merkte gauw dat dit niet m’n hele leven wilde doen. Ik kwam in 2010 terecht bij Ter Steege b.v. in Rijssen en na een jaar ging ik de opleiding Media en Vormgeving doen. Nadat ik deze had afgerond kreeg ik een baan aangeboden in de interieurwereld om daar als marketeer aan de gang te gaan. Na 8 jaar was het tijd voor iets nieuws en ineens was daar de vacature voor een marketeer bij Reflex en Intersport!
Mijn verantwoordelijkheden zijn vooral dat klanten weten dat ze op ons kunnen bouwen. Dit vertaal ik door naar diverse kanalen. Wij ontzorgen doordat we als team altijd zorgen dat de klant tevreden is. Wanneer het team blij is omdat er een grote order klaar is of we hebben weer een nieuwe klant erbij dan krijg ik daar energie van.
Op de website lees je ‘Grote kans dat je iemand hoort lachen, of dat de muziek een keertje wat harder staat omdat dat ene fijne nummer gedraaid wordt als je bij ons binnenkomt. Plezier in je werk is bij ons geen loze kreet.’ Hier zijn we samen dagelijks mee bezig om een goede werksfeer te creëren.
En dit is ook echt zo ik heb geen dag dat ik met tegenzin naar het werk rijd. Je komt hier in een team terecht en word opgenomen alsof je er altijd al geweest bent en belangrijk niemand is te beroerd om elkaar te helpen.
Nu werk ik er nog maar een paar maanden maar de uitjes, borrels en werklunch zijn zo het eerste wat mij te binnen schiet wanneer ik de vraag krijg wat mij bij is gebleven bij Reflex. Waarom die werklunch? Omdat daar de toekomst plannen werden verteld en ik kan je zeggen daar werd ik blij van!
Tot nu ben ik zelf trots samen met mijn collega’s op het ontwerp en realisatie van onze pasbus. Frank had een idee, ik mocht het uitwerken en mijn collega’s die zonder blikken of blozen op de foto gingen en wat is dat gaaf geworden.